Karpacz zrobił na nas dobre wrażenie

Zorganizowaliśmy sobie z przyjaciółmi wypad do Karpacza. Uwielbiam góry, wspinaczki i aktywne spędzanie czasu. Ze znajomymi raz w roku spotykamy się jesienią i jeździmy w góry odkrywać nowe szlaki. Zazwyczaj w ciągu roku każdy ma swoje sprawy. Wakacje spędzamy z rodzinami, święta tak samo. Ferie zazwyczaj w innym czasie bo mieszkamy w innych województwach. Poznaliśmy się na studiach i nasze drogi się rozjechały ale zawsze chociaż raz w roku się spotykamy. Uwielbiam nasze spotkania, rozmowy i wspólne aktywne spędzanie czasu. Dobrze czujemy się w swoim towarzystwie.  Weekend na pewno będzie szalony.

Weekend w górach był cudowny

apartamenty na wynajem w karpaczuMamy spotkać się w pociągu. Zdecydowaliśmy się na dojazd pociągiem. W sumie pierwszy raz bo zawsze każdy dojeżdżał autem. Jednak pociąg kojarzy nam się z młodością naszymi, wspólnymi wycieczkami w trakcie studiów kiedy nie każdy miał swoje auto. W Karpaczu jeszcze nigdy wspólnie nie byliśmy. Apartamenty na wynajem w Karpaczu oglądaliśmy przez Internet. Michał załatwiał wszystkie formalności i poinformował nas gdzie będziemy spać i po ile składamy się. Moje dzieciaki zostały z dziadkami a ja z mężem już nie mogłam doczekać się naszego pierwszego wspólnego weekendu bez dzieci o d czasu porodu najmłodszego syna. W zeszłym roku dojechałam z mężem tylko na jeden dzień bo mały był karmiony piersią więc nie mogłam zostawić go na dłużej. Jednak teraz już jest dużym chłopakiem i lubi zasypiać z babcią. Weekend okazała się bardzo udany. Apartamenty na wynajem w Karpaczu były w dobrym stanie. Mieliśmy załatwiony świetny nocleg w centru. Mieliśmy wszędzie blisko. Znaleźliśmy fajną knajpkę, w które jedliśmy śniadania, obiady i kolacje. Znajdowała się blisko naszego apartamentu.W ciągu dnia spędzaliśmy dużo czasu w górach. Mogliśmy wykorzystać sobotę i niedzielę na spacerowanie i wspinaczki. W niedzielę wieczorem zaczęliśmy się już pakować bo w nocy mieliśmy pociąg. Dojechaliśmy do domu nad ranem.

Kiedy dojechaliśmy do domu nasze dzieci jeszcze spały. Udało nam się trochę przespać i kiedy zadzwonił budzik zaczęliśmy szykować się do przedszkola i szkoły. Podziękowałam rodzicom, ze mogliśmy z mężem wyjechać na weekend. Spędziliśmy miło czas. Pokazałam na szybko kilka zdjęć naszego apartamentu a także kila zdjęć z pieszych wycieczek. Postanowiłam z mężem w podziękowaniu zarezerwować także apartament dla moich rodziców na najbliższy weekend. Rodzice dawno nigdzie razem nie wyjeżdżali. Niestety mają niskie emerytury. Należy i m się więc teraz będą mieli okazję wspólnie przejechać się i trochę odpocząć.