Wakacje na jachcie

Długo zastanawialiśmy się nad tym, w jaki sposób spędzić tegoroczne wakacje. W ostatnich latach wyjeżdżaliśmy zarówno nad morze, jak i w góry i cały czas szukaliśmy nowych możliwości urlopowych. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że interesujących kierunków nie brakuje i w każdym miejscu jest szansa znaleźć sporo atrakcji oraz udogodnień. Różni turyści przecież w różnorodny sposób lubią spędzać czas. Duża część nastawia się na wypoczynek, inni na aktywność, a kolejni na odkrywanie nowych miejsc. W ostatnich latach każda z tych opcji znalazła się w planach naszych urlopów, tym razem szukaliśmy czegoś jeszcze innego.

Dzięki czarterowi jachtu wakacje będą udane

atrakcyjny czarter jachtów w ChorwacjiW zasadzie to trochę przypadkowo trafiliśmy na ofertę rejsów na południu Europy. Kiedyś już mieliśmy okazję skorzystać z tego rodzaju opcji, ale była to duża, zorganizowana wycieczka. Teraz uznaliśmy, że fajnie by było popływać trochę na wynajętym jachcie. Nie mamy patentu, ale okazało się, że nawet bez niego można ciekawie spędzić wakacje. Pod opieką miejscowego kapitana jest szansa przeżyć letnią przygodę w pięknym otoczeniu. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie i znaleźliśmy atrakcyjny czarter jachtów w Chorwacji. Dlaczego akurat to miejsce? Ponieważ gwarantuje piękną pogodę i fantastyczne widoki, a do tego jest możliwość zobaczenia wielu interesujących obiektów, a to szczególnie nas interesuje w trakcie urlopu. Rejs okazał się znakomitym pomysłem. Szybko udało się zorganizować czarter, formalności nie zajęły wiele czasu. Można było więc ruszać na spotkanie z przygodą. Czas spędzony razem, pod gołym niebem, z pięknymi widokami wokoło na pewno na długo zapadnie w pamięć. Kawa o poranku, romantyczny wieczór pod gwiazdami, a poza tym sama możliwość odcięcia się od codzienności i bycia wśród bliskich, na co nie zawsze starcza czasu – to wszystko sprawia, że tego typu aktywność z pewnością jest znakomitym rozwiązaniem na wakacje. Poza tym warto było zejść ma brzeg i skorzystać z uroków plaż albo skosztować miejscowej kuchni. To wszystko złożyło się na szalenie udany urlop.

Wspomniane już zwiedzanie także znalazło się w planie naszego pobytu w Chorwacji. Obiektów do zobaczenia jest mnóstwo, sama architektura także wielokrotnie zachwyca. Zresztą, już sama możliwości spędzenia wakacji w inny sposób niż wcześniej oraz podziwiania okolic z zupełnie nowej perspektywy okazały się dobrym pomysłem. Niewątpliwie będziemy chcieli skorzystać z podobnego rozwiązania także w przyszłości, może nawet pokusimy się o patent i będziemy mogli sami nawigować naszym jachtem.